AdWords - LINKI SPONSOROWANE:
Kampania reklamowa w internecie powinna być odpowiednio widoczna, skuteczna i elastyczna, aby mniejszym kosztem, łatwiej i szybciej można było zmieniać reklamowany produkt lub usługę w zależności od potrzeb i okoliczności.
Jak to działa?
Kampania AdWords w Google jest bardzo efektywną formą reklamy internetowej,
dzięki czemu strona internetowa może od razu pokazać się na pierwszej
stronie wyników wyszukiwania w formie linków sponsorowanych.
Zamówienie i opłaty
Cena za kliknięcie zależy od konkurencji na dane słowo kluczowe. Miejsce linku sponsorowanego zależy od wybranego pakietu. Oferujemy trzy pakiety: mini, medium i max.
Oprócz standardowych pakietów kampanii reklamowej istnieje możliwość doboru odpowiedniego INDYWIDUALNEGO PAKIETU (mniejszego lub większego).
Dobór takiego pakietu jest BEZPŁATNY.
PAKIET MINI
- max. 10 słów kluczowych
- pozwala na dłuższy czas wyświetlania
- analiza konkurencji
- nie koniecznie pozycja najwyższa
- koszt kliknięcia jest najniższy
PAKIET MEDIUM
- max. 40 słów kluczowych
- wysoka pozycja przy optymalnych kosztach
- specjalista zarządza kosztami, tak aby pozycja była najwyższa
- koszt kliknięcia jest optymalny
PAKIET MAX
- max. 200 słów kluczowych
- pierwsza pozycja
- specjalista zarządza kosztami, tak aby pozycja była najwyższa
- szansa na nagrodę - link na specjalnym wyróżnionym tle, usytuowany ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania
- koszt kliknięcia jest najwyższy